تعرفه های تبلیغاتی gcbane
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
یک شنبه 28 / 11برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 وبلاگ گروه کامپیوتر بانه به منظور برطرف سازی نیازهای اخبار تکنولوژی خیل عظیم کاربران ایرانی ای که از اینترنت استفاده می کنند در خرداد ماه سال ۱۳۹۰ متولد شد و با صرف هزینه های گزاف اقدام به به روز رسانی های منظم و البته در تعداد بسیار بالا ( در برخی موارد ارسال ۴۰ مطلب در یک روز ) نموده که ثمره ی آن رشد روز افزون بازدیدکنندگان طبق آمار های معتبر Google Analytics و Alexa.com بوده است که می تواند گزینه ای مناسب برای نمایش تبلیغات شما باشد .

 

تعرفه تبلیغات

 

توضیحات :
- ماکسیمم بنرهایی که به صورت همزمان در پلن نارنجی پذیرفته خواهد شد ۴ بنر و در پلن نارنجی دو ستاره تنها یک بنر خواهد بود .
- ماکسیمم بنرهایی که به صورت همزمان در پلن قرمز پذیرفته خواهد شد ۴ بنر و د پلن قرمز دو ستاره ۲ بنر خواهد بود .

 

برای مشاهده مکان قرار گیری پلن های یاد شده به صورت گرافیکی کلیک کنید .

 

درصد نمایش :

درصد نمایش در تمامی پلن های ذکر شده ۱۰۰٪ می باشد و در صورت اجاره یک محل ، تا پایان قرارداد متعلق به شما خواهد بود 

 

طراحی بنر :

در صورتی که بنری برای معرفی کالا یا خدمات سایت خود ندارید ، هیچ مشکلی نیست چرا که متخصصان گرافیکی اندرویدها بنرهای مورد نظر شما با کم ترین هزینه طراحی خواهند نمود .

 

پذیرش بنر:

محتوا و تصاویر به کار گرفته شده در طراحی بنر می بایست مغایر با شرع اسلام و قوانین کشور نباشد . لذا پیشنهاد می شود قبل از واریز وجه ، بنر را به آدرس ایمیل تبلیغاتی گروه کامپیوتر بانه (tablighat_gcbane@yahoo.com) ارسال نمایید .

 

برقراری تماس :

در صورتی که  خواهان انجام برخی تغییرات هستید و یا اینکه قصد اجاره محلی را دارید که در پلن های ذکر شده موجود نمی باشد می توانید با شماره 09356488376 ( ۹ صبح تا ۹ شب – داوری ) تماس حاصل فرموده و یا در قسمت نظرات این صفحه به صورت خصوصی سوال خود را ارسال نمایید .

 

زمان درج آگهی :

حداکثر پس از ۱۲ ساعت از واریز وجه و ارسال مشخصات تبلیغات درخواستی ، آگهی شما در gcbane قرار خواهد گرفت .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.